Plussat? Säästä Casanoov Prolla
Plussat? Säästä Casanoov Prolla

Ostoskorini

Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

Varauksessa


Vahvistamalla ostoksesi, sinulta veloitetaan tilauksesi summa.


Yhteensä (sis. ALV)

Tilaus Jatka ostoksia

tai

Faq


Tilata

Jos sinulla on kysymyksiä aiemmista tilauksistasi, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

    Tällä hetkellä toimitamme kymmeneen eri maahan eri puolilla Eurooppaa: Ranska, Saksa, Espanja, Italia, Belgia, Hollanti, Puola.
    Saarille:
    Valitettavasti emme vielä toimita saarille. Pyrimme parantamaan tilannetta nopeasti ja pidämme sinut ajan tasalla heti, kun Casanoovilla on mahdollisuus toimittaa nämä alueet.
    Jos haluat lisätietoja, pyydämme sinua ohjaamaan sinut käyttöehtoihimme.

    Tietää :

    On tärkeää luoda tilisi siihen maahan, johon haluat toimitettavan.
    Jos esimerkiksi asut Ranskassa ja haluat, että sinut toimitetaan Ranskaan, on välttämätöntä luoda tili casanoov.fr-sivustolle.
    Muuten toimitus Ranskaan ei ole mahdollista / Muuten et voi toimittaa sitä tähän maahan.

    • Laskutusosoite muodostaa tilaajan henkilöllisyyden ja yhteystiedot
    • Toimitusosoite muodostaa tilauksen vastaanottavan henkilön henkilöllisyyden ja yhteystiedot.

    Toimitusosoite voi siksi olla eri kuin laskutusosoite.
    Itse asiassa, jos haluat, että sinut toimitetaan muuhun osoitteeseen kuin laskutusosoitteeseen (työpaikka, pakettilähetys, sivuasunto jne.), sinulla on mahdollisuus tarjota eri toimitusosoite.

    ● Toimitusta varten pyydetyt tiedot helpottavat tilauksesi vastaanottamista.
    Annettavien tietojen hyödyllisyys:
    - Koko osoite
    - Sukunimi ja etunimi
    - Matkapuhelinnumero (vain toimitusosoitteelle, jotta voidaan ilmoittaa toimituksen etenemisestä, yhteydenpito toimittajan kanssa jne.)

    ● Laskutusta varten pyydettyjen tietojen avulla voit muokata laskua tarpeidesi mukaan.
    Annettavien tietojen hyödyllisyys:
    - Koko osoite
    - Sukunimi ja etunimi

    Voit luoda useita laskutus- ja toimitusosoitteita tarpeen mukaan.

    1. Sinun on ensin muodostettava yhteys tiliisi, joka sijaitsee kotisivun oikeassa yläkulmassa:
    2. Kirjaudu sitten sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.
    3. Saavut tälle sivulle, napsauta välilehteä "Omat tiedot":
    4. Kun olet "Omat tiedot" -osiossa, voit muokata kaikkia määritettyjä kenttiä

    Haluatko tehdä muutoksia, jotka eivät ole käytettävissä tällä tavalla?

    Alla olevaan vastaukseen "Löysitkö vastauksen kysymykseesi" vastaa ei. Yhteydenottolomakkeella voit pyytää meiltä tarpeitasi vastaavia muutoksia.

    Jotta tuotteesi mukautuisivat mahdollisimman hyvin asennukselle varattuun tilaan, kaikilla kääntöporteillamme, porteillamme ja aidoillamme on se etu, että ne voidaan leikata niiden leveydeltä.
    Tämä mukautusleikkaus ei kuitenkaan ole käytettävissä korkeudessa.
    Tämä johtuu pääasiassa pystysuorien pylväiden profiloinnista, jota ei voida leikata, muuten tuotteen rakenteellinen eheys heikkenee.

    Tuotteidemme poikkileikkaustiedot ovat saatavilla ja näkyvät niiden vastaavilla tuotesivuilla.

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot.
    2. Napsauta sitten "Tekninen piirustus" -välilehteä:
    3. Jos tuote voidaan leikata, tuotteen teknisessä piirustuksessa mainitaan myllyä edustava lyhenne.

    Tuotteen koon muuttamiseen tarvitsee vain leikata teriä ja vaakasuoria pystytukia sopivilla välineillä (hiomakone erikoisalumiinikuolla, terän suoja jne.).
    Voit käyttää yhteydenottolomakettamme pyytääksesi ohjeet tuotteen uudelleen leikkaamiseen

    On tärkeää huomata, että tuotteesi personointi on sinun yksin vastuullasi.

    Casanoovin kunnia-asia on tarjota ostettavaksi vain varastossa olevia tuotteita lähetyksen yhteydessä.
    Prioriteettivarausjärjestelmän avulla voit varata sinua kiinnostavat tuotteet seuraavan saapumisen yhteydessä. Sinulla on läpinäkyvä näkymä näiden tuotteiden arvioiduista toimitusajoista. Maksamalla ennakkotilauksesi varmistat, että tuotteidesi varasto on estetty seuraavaa toimitusta varten.
    Konkreettisesti sinun tarvitsee vain valita sinua kiinnostavat tuotteet ja lisätä ne ostoskoriin.
    Ennakkotilaus ei ole koskaan ollut näin helppoa Casanoovin kanssa

    Lisätietoa ehdoistamme> Varattavissa olevat tuotteet

    1. Ennakkotilataksesi Casanoovista, etsi ensin haluamasi malli, jonka jälkeen löydät sen tuoteselosteen:
    2. Napsauta sitten "Ennakkotilaa" -painiketta, joka on saatavilla ja joka näkyy jokaisessa tuoteselosteessamme:
    3. Sinut ohjataan kirjautumissivulle:
    4. Ennakkotilauspyyntösi vahvistamiseksi sinun tulee olla kirjautuneena Casanoov-tilillesi:
    • Jos sinulla on jo tili: kirjoita sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, jota käytät Casanoov-tililläsi ja napsauta "Yhdistän"
    • Jos olet uusi Casanoovin käyttäjä: Napsauta "Rekisteröidy" ja luo sitten Casanoov-tili.
    1. Kun olet muodostanut yhteyden tai rekisteröitynyt, viimeistele ennakkotilauksesi ja varmista, että sinulla on etusija seuraaville saapuville
    2. Ennakkotilauksen vahvistava sähköposti lähetetään sinulle automaattisesti. Sinun tarvitsee vain odottaa palautusta varastossa ja tuotteesi saapumista kotiisi! (Lähetämme sinulle sähköpostilla ilmoituksen!)

    Tarjoamme verkkomyyntisivustollamme kahdenlaisia ​​moottoreita: liukuportille ja kääntöportille.

    ● Kaksi liukuportin moottorointimallia:

    RANGER C300 moottori
    Portin enimmäispaino: 300 kg
    Teho: 230 V
    Mukana tarvikkeet:
    - 2 kaukosäädintä 4 painikkeella
    - Nylon teline (4m - 12 kpl 33cm)

    TANKER C600 moottori
    Portin enimmäispaino: 600 kg
    Teho: 230V
    Mukana tarvikkeet:
    - 2 kaukosäädintä 4 painikkeella
    - Nylon teline (4m - 12 kpl 33cm)
    - 2 kpl PHOTOCELL-valokennosarja
    - 1 FLASH-merkkivalo

    ● Kolme kääntöportin moottorointimallia:

    RANGER B150 moottori
    Lehden enimmäispaino: 150 kg
    Lehden enimmäispituus: 2 metriä
    Teho: 24 V
    Mukana tarvikkeet:
    - 2 kaukosäädintä 4 painikkeella

    TANKER B250 moottori
    Lehden enimmäispaino: 300 kg
    Lehden enimmäispituus: 2,5 metriä
    Teho: 24 V
    Mukana tarvikkeet:
    - 2 kaukosäädintä 4 painikkeella
    - 2 kpl PHOTOCELL-valokennosarja
    - 1 FLASH-merkkivalo

    Löydät kaikki nämä tiedot jokaisesta tuotelehdestä, jossa on tekniset ominaisuudet, kuvaukset tai niiden vastaavista asennusohjeista.

    Löydät jokaisen tuotteemme painon ja erityisesti jokaisen tuotettasi vastaavan pakkauksen painon suoraan sen tuotesivulta.

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot.
    2. Napsauta sitten "Tekninen piirustus" -välilehteä.
    3. Paino sekä muut kyseiselle tuotteelle ominaiset elementit ilmoitetaan siellä.
    4. Voit myös napsauttaa "Tekniset ominaisuudet"
    5. Löydät sitten kunkin tuotteen muodostavan pakkauksen tarkan painon osion alareunasta

    PayPalin käyttö on ilmaista.
    Sinun tarvitsee vain luoda PayPal-tili tai käyttää olemassa olevaa tiliä.
    Tämän jälkeen sinut ohjataan Paypalin hallinnoimaan valintaikkunaan, jossa voit viimeistellä maksusi.

    Kun maksu on suoritettu, sinulle lähetetään sähköpostilla kuitti tämän tapahtuman seurantaa varten.

    Paypalilla sinun ei tarvitse ilmoittaa pankkitietojasi, kun maksat tilaustasi sivustollamme: taloudellisia tietojasi ei välitetä myyjälle.

    Paypal salaa ja suojaa tietosi ja toimii välittäjänä suorittaakseen tapahtumasi täysin turvallisesti.

    Paypal tarjoaa harkintansa mukaan maksujärjestelmän 4 erässä. Suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä Paypaliin selvittääksesi kelpoisuutesi tähän vaihtoehtoon.

    Tällä hetkellä Casanoov tarjoaa vain antrasiitinharmaa (RAL 7016). Hiottu matta valkoinen väri on tulossa hyvin pian joihinkin malleihimme.

    Tulevaisuudessa Casanoov tarjoaa sinulle erilaisia värejä.

    Tarkemmin sanottuna emme voi tällä hetkellä tarjota sinulle tiettyä väriä.

    Vain sivustolla esitellyt tuotteet ja värit ovat ostettavissa.

    Tällä hetkellä tarjoamme tuotteitamme vain toimituspalvelulla.

    Meillä ei tällä hetkellä ole sinulle tarjottavana kokoonpanoratkaisua.

    Portimme on kuitenkin helppo koota ja ne voidaan asentaa melko nopeasti.

    Auttaaksemme sinua koko tuotteidemme kokoamisprosessin ajan, tässä on käytettävissäsi olevat tiedot kustakin tuoteselosteesta:

    Hyvä tietää :
    Asiakkaamme lähestyvät toisinaan käsityöläisiä tai urakoitsijoita, jotka ovat erikoistuneet samankaltaisten tuotteiden kokoamiseen ja asennukseen.
    Näin ollen voit tarkistaa, voivatko käsityöläiset olla mukanasi alueellasi projektin toteuttamisessa ja viimeistelyssä.

    Löydät kaikki nämä tiedot kustakin tuoteselosteesta näiden eri välilehtien kautta:

    1. "Tekniset ominaisuudet" -välilehdellä:
    2. "Tekninen piirustus" -välilehdessä:
    3. "Kokoamisohjeet"-välilehdellä:

    Kaikilla tuotteillamme on 2 vuoden kaupallinen takuu.

    Tuotteidemme avaussuunnan muutos on turvallisuussyistä ehdollinen.
    Tässä on kuitenkin käytettävissäsi olevat avausmahdollisuudet kunkin tuotetyypin mukaan:

    Löydät jokaisen porttimme ja porttimme avautumissuunnan suoraan sen tuotesivulta.

    • Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot:
    • Napsauta sitten "Tekninen piirustus" -välilehteä

    Siellä on ilmoitettu tuotteen avautumissuunta sekä muut kyseiselle tuotteelle ominaiset elementit.

    1. Etsi ja valitse Casanoovin tarjoama tuote tuotekategorioista tai suoraan hakupalkin kautta. Näin löydät sen tuoteselosteen:
    2. Lisää haluamasi tuote (tuotteet) klikkaamalla "Lisää ostoskoriin".
    3. Ostoskorisi ilmestyy oikealle, voit nyt tilata (tai jatkaa ostoksia, jos olet kiinnostunut muista tuotteista).
    4. Tilauksen tekeminen edellyttää käyttäjätilin luomista (tarvittaessa katso "Miten luon tilini" -kysymykseen) ja tämä, jotta voimme tietää toimitusosoitteen, laskutuksen ja hyödylliset yhteystiedot. jotta toimitushenkilö voi ajoittaa ja varmistaa toimituksen hyvissä olosuhteissa *
    5. Sinun tarvitsee vain kertoa meille, mitä maksutapaa haluat käyttää tilauksen rekisteröintiin, niin me hoidamme kaiken muun!
    6. Saat automaattisen sähköpostiviestin, joka vahvistaa tilauksesi rekisteröinnin. Jatkamme sitten tilauksen valmistelua ja toimittamista seuraavien päivien aikana.
    7. Voit seurata tilauksesi etenemistä asiakasalueellasi kohdassa "Omat tilaukset".
    8. Kun olet ohjannut "Omat tilaukset" -osioon, napsauta "Katso tiedot" kyseisestä tilauksesta:
    9. Pääset vihdoin tilauksesi seurantaan napsauttamalla "Seuraa pakettia":

    HUOM: Voi olla, että maksutapasi ongelma ei salli tilauksesi vahvistamista. Suosittelemme lukemaan FAQ-osiossa "Maksu> Maksua ei vahvistettu" annetut tiedot ymmärtääksesi syyt tähän huoleen. Tässä tapauksessa saat sähköpostiisi ilmoituksen tilauksesi maksamisen kieltäytymisestä.

    Löydät jokaisen tuotteemme tarkat mitat suoraan sen tuotesivulta.

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot:
    2. Napsauta sitten "Tekninen piirustus" -välilehteä:
    3. Siellä on ilmoitettu tuotteen tarkat mitat sekä muut kyseiselle tuotteelle ominaiset elementit.
    4. Voit myös napsauttaa "Tekniset ominaisuudet"
    5. Ensimmäisestä kohdasta löydät kyseisen tuotteen tarkat mitat:

    Tuotetta, jota ei ole saatavilla, ei siis voi tilata.
    Jos kuitenkin huomiosi kiinnittää tuotteen, jota ei ole saatavilla, voit saada ilmoituksen sen tulevasta palautuksesta varastoon. Näin saavutat sen:

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot:
    2. Napsauta sitten tuoteselosteen oikeassa alakulmassa olevaa "Hälytä minua" -painiketta:
    3. Sinut ohjataan kirjautumissivulle:

    Vahvistaaksesi hälytyksen sinun on oltava yhteydessä Casanoov-tiliisi:
    ● Jos sinulla on jo tili: anna sähköpostiosoitteesi ja Casanoov-tilisi salasanasi ja napsauta "Yhdistän"

    ● Jos olet uusi Casanoovin käyttäjä: Napsauta "Rekisteröidy" ja luo sitten Casanoov-tili.

    1. Kun olet muodostanut yhteyden tai rekisteröitynyt, tämä sivu avautuu, ja se vahvistaa ilmoituksesi luomisen sinua kiinnostavasta tuotteesta:

    Sinun tarvitsee vain odottaa, me hoidamme loput ja ilmoitamme sinulle heti kun se on jälleen varastossa!

    HUOM: Jos tuotetta ei enää tarjota myyntiin, ilmoitamme sinulle heti, kun saamme sen tietoomme.

    Kaikki tuotteemme valmistetaan teollisessa mittakaavassa ja toimitetaan sinulle KIT:nä itse koottavaksi ja asennettavaksi.
    Tämän seurauksena Casanoov ei tällä hetkellä tarjoa räätälöityjä tuotteita sanan suppeimmassa merkityksessä.

    Tuotteemme on kuitenkin suunniteltu niin, että jokainen vastaa sinun erityistarpeitasi.

    Jotta tuotteesi sopeutuisivat mahdollisimman hyvin asennukselle varattuun tilaan, kaikilla porteillamme, porteillamme ja aidoillamme on se etu, että ne voidaan leikata vain niiden leveydeltä.

    Tämä mukautusleikkaus ei kuitenkaan ole käytettävissä korkeudessa.
    Tämä johtuu pääasiassa pystysuorien pylväiden profiloinnista, jota ei voida leikata, muuten tuotteen rakenteellinen eheys heikkenee.
    Casanoovin tällä hetkellä tarjoamat korkeudet ovat: 115/120cm, 140cm, 160cm ja 180cm.


    Tuotteen koon muuttamiseen tarvitsee vain leikata teriä ja vaakasuoria pystytukia sopivilla välineillä (hiomakone erikoisalumiinikuolla, terän suoja jne.).

    Voit luoda tilisi napsauttamalla suoraan oikeassa yläkulmassa olevaa merkkiä edustavaa kuvamerkkiä.

    Tämän jälkeen saavut kirjautumis- ja/tai rekisteröintisivulle, sinun tarvitsee vain napsauttaa "Rekisteröityminen".

    Nyt sinun tarvitsee vain täyttää tilin luomislomake, jossa on henkilötietosi (Civility, Sukunimi & Etunimi) sekä sähköpostiosoitteesi. Valitse sitten luottamuksellinen salasanasi.
    Sinun tarvitsee vain vahvistaa tilisi napsauttamalla "Luon tilini"

    1. Sinun on ensin avattava kirjautumissivu, joka sijaitsee sivun yläosassa, jossa on merkkikuvake
    2. Kun saavut seuraavalle sivulle, napsauta "Unohtunut salasana":
    3. Kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi, sinulle lähetetään sähköpostiviesti, jonka avulla voit vaihtaa salasanasi (sähköposti saattaa mennä roskapostiin, tarkista roskapostikansiosi)
    4. Voit nyt kirjautua tilillesi uusilla kirjautumistiedoillasi

    Tilauksissa, joissa kaikki tuotteet on ilmoitettu "varastossa", teemme parhaamme valmistaaksemme tilauksesi alle 24 tunnissa.

    Toimitusajat ilmoitetaan sinulle jokaisessa tuotelomakkeessamme.

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot:
    2. Toimitusaika ilmoitetaan suoraan tuotesivulla, lisää ostoskoriin -painikkeen viereen


    Tilaukset, joissa tuotteet ovat "varauksessa", valmistelu ja toimitus tapahtuvat tosiasiallisen varaston palautuksen yhteydessä.

    Tarjoamme sinulle täysin tietoisesti pidemmän toimitusajan, jotta voit vastaanottaa koko tilauksesi ryhmiteltynä.

    Suosittelemme tekemään kaksi eri tilausta, jos haluat saada varastossa olevat tuotteet nopeammin ja tehdä toisen tilauksen tuotteilla, joiden varastoa odotamme.
    Toimituskulumme ovat ilmaisia, joten tällä ei ole vaikutusta lopulliseen hintaan.

    Kaikissa tapauksissa tilaustesi kulku tapahtuu vasta, kun tilauksesi on valmisteltu ja lähetetty, ei ennen!

     

    Haluatko lisätietoja Casanoovista?
    Suosittelemme lukemaan tiedot seuraavista linkeistä:

    Lakitiedot
    Meidän sitoumukset
    Keitä olemme

     

    Haluatko ottaa meihin yhteyttä puhelimitse?

    Olemme tehneet tietoisen valinnan olla tarjoamatta sinulle lisämaksullista puhelinnumeroa, josta et välttämättä saisi vastauksia kaikkiin kysymyksiisi.

    Pyrimme:

    • Laita verkkoon kaikki tarvitsemasi tiedot (ohjeet ja selkeä räjäytyskuva, tekniset ominaisuudet, mitat...).
    • Vastaa kaikkiin kirjallisiin pyyntöihisi 24 tunnin sisällä: kirjalliset vastaukset ovat yleensä dokumentoitumpia ja tarkempia kuin puhelinkeskustelu.
    • Soitamme takaisin asiakkaillemme, jos tämä auttaa meitä vastaamaan paremmin heidän tarpeisiinsa. Voit tehdä tämän lähettämällä meille pyynnön lomakkeella vastaamalla ei alla olevaan kysymykseen: "Löysitkö vastauksen kysymykseesi"?

     

    Haluatko tietää, onko Casanoov-liikkeitä?

    Tuotteitamme myydään yksinomaan Internetissä.
    Valitettavasti meillä ei ole esittelytilaa, josta voisi tarkistaa tuotteidemme ulkoasun, eikä myöskään kauppaa, josta niitä voisi ostaa paikan päällä.

    Teemme kaikkemme lisätäksemme sivustollemme kaikki tekniset tiedot, joita tarvitset valintasi tekemiseen, joko UKK-osiossa tai tuoteselosteissamme.

    Jos tarvitset esimerkiksi lisätietoja:

    • Tuote, katso "Tarvitsen tietoa tuotteesta" -välilehden.
    • Toimitus, katso "Tarvitsen toimitustiedot".
    • Antaaksemme sinulle käsityksen tuotteidemme lopullisesta ulkonäöstä ja laadusta tosielämän tilanteissa tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden näyttää toteutumisensa. Voit halutessasi tutustua näihin toteutuksiin suoraan verkkosivuillamme.

    Antaaksemme sinulle käsityksen tuotteidemme lopullisesta ulkonäöstä ja laadusta tosielämän tilanteissa tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden näyttää toteutumisensa. Voit halutessasi tutustua näihin toteutuksiin suoraan verkkosivuillamme.

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot:
    2. Napsauta sitten välilehteä "Asiakaskuvat".
    3. Sitten näet kaikki asiakkaidemme julkaisemat valokuvat, jotka esittelevät installaatioitaan.

    Olemme tehneet tietoisen valinnan olla tarjoamatta sinulle lisämaksullista puhelinnumeroa, josta sinulla ei välttämättä ole vastauksia kaikkiin kysymyksiisi.

    Pyrimme:

    1. Laita kaikki tarvitsemasi tiedot verkkoon (ohjeet ja selkeä räjäytyskuva, tekniset ominaisuudet, mitat jne.)
    2. Vastaa kaikkiin kirjallisiin pyyntöihisi 24 työtunnin kuluessa: kirjalliset vastaukset ovat yleensä dokumentoituja ja tarkempia kuin puhelinkeskus
    3. Soitamme takaisin asiakkaillemme, jos tämä vastaa paremmin heidän tarpeitaan. Tätä varten lähetä meille pyyntö lomakkeella vastaamalla ei alla olevaan kysymykseen: Löysitkö vastauksen kysymykseesi?

    Tuotteitamme myydään yksinomaan Internetissä.Valitettavasti meillä ei ole Showroomia, josta voisit tarkistaa tuotteidemme visuaalisen ilmeen, eikä myymälää ostettavaksi paikan päällä.

    Teemme kaikkemme lisätäksemme sivustollemme kaikki tekniset tiedot, joita tarvitset valintasi tekemiseen, joko UKK-osiossa tai tuoteselosteissamme.
    Jos tarvitset esimerkiksi lisätietoja:
     

    Antaaksemme sinulle käsityksen lopullisesta renderöinnista ja tuotteidemme laadusta todellisessa tilanteessa tarjoamme asiakkaillemme esittelemään toteutumisensa. Voit halutessasi tutustua näihin saavutuksiin suoraan verkkosivuillamme.

    1. Voit tehdä tämän etsimällä haluamasi mallin, jonka jälkeen löydät sen tuotetiedot:
    2. Napsauta sitten "Asiakaskuvat" -välilehteä
    3. Tämän jälkeen näet kaikki asiakkaidemme julkaisemat valokuvat, joissa näkyy heidän tilat.
    4. Tuote, katso "Tarvitsen tietoa tuotteesta" -välilehden.
    5. Toimitus, katso "Tarvitsen toimitustiedot"
    6. Maksu, katso "Tarvitsen maksutiedot" -välilehden

    Kaikki tuotteemme toimitetaan sarjamuodossa ja sinun on koottava.
    Olemme suunnitelleet ja kuvitelleet tuotteemme niin, että ne on helppo koota ja asiakaskokemuksesi on miellyttävä.
    Olemme toimittaneet sinulle selkeät asennusohjeet, jotka voit ladata.
    Kaikki portaalisi asennukseen tarvittavat lisävarusteet toimitetaan sinulle, ja kaikki, mitä portaaleihimme sisältyy, on määritelty tuotteen teknisissä ominaisuuksissa sekä kuvauksessa.

    Löydät kaikki nämä tiedot kustakin tuoteselosteesta näiden eri välilehtien kautta:

    1. "Tekniset ominaisuudet" -välilehdellä
    2. "Tekninen piirustus" -välilehdessä
    3. "Kokoamisohjeet" -välilehdellä


    Jos sinulla on tuotteitasi vastaanotettaessa ja koottaessa kysyttävää asennuksesta, voit aina ottaa meihin yhteyttä Casanoovin yhteydenottolomakkeen kautta.

    Casanoov on henkilökohtaisesti sitoutunut suojaamaan kaikkia henkilötietojasi. Näitä käytetään vain tuotteiden toimittamiseen sinulle turvallisesti.
    6. tammikuuta 1978 annetun tietosuojalain mukaisesti sinulla on milloin tahansa oikeus päästä käsiksi, oikaista tai vastustaa sinua koskevia tietoja.
    Tämä toimenpide voidaan suorittaa:
    ● Joko suoraan verkkosivustolla "Oma tili" -alueella ja sitten kohdassa "Omat tiedot"
    ● Joko kirjoittamalla asiakaspalveluumme, teemme sen jälkeen mitä tarvitaan pyyntöjesi mukaisesti

    Yhteysongelmat voivat johtua useista tekijöistä:

    ● Kirjautumissivuston virhe:

    Yrität ehkä kirjautua väärälle Casanoov-sivustolle.

    Jos olet esimerkiksi luonut tilin osoitteessa casanoov.fr, voit muodostaa yhteyden vain osoitteeseen casanoov.fr.

    Tämän vuoksi sinun on mahdotonta tehdä tilausta muilla sivustoillamme: casanoov.de / casanoov.es / etc ...
    Muista siis muodostaa yhteys oikeaan Casanoov-sivustoon, jolle olet aiemmin rekisteröitynyt.

    Huomautus: on tärkeää luoda tilisi siihen maahan, johon haluat toimitettavan.
    Jos esimerkiksi asut Ranskassa ja haluat, että sinut toimitetaan Ranskaan, on tärkeää luoda tili casanoov.fr-sivustolle. Muuten et voi saada sitä toimitettua tähän maahan.

    ● Salasanavirhe:

    Ehkä et voi kirjautua sisään salasanavirheen vuoksi.

    Tässä tapauksessa, jos et enää muista salasanaasi tai jos olet kadottanut sen, kehotamme sinua menemään osioon "Tarvitsen tietoa tilini toiminnasta", josta löydät ohjeet salasanan vaihtamiseen.

    Voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen osiossa "Kysymys tuotteesta". Teemme parhaamme tarjotaksemme sinulle kaiken tarvitsemasi avun ja vastataksemme artikkeleihimme liittyviin kysymyksiisi.

    Kysymys/vastaus -järjestelmä perustetaan erittäin nopeasti jokaiseen tuotteeseemme, jotta kysymyksesi voivat auttaa Casanoov-yhteisöä heidän valinnassaan!

    Casanoov suunnittelee ja luo tuotteensa ainoana tavoitteenaan vastata tarpeisiisi.

     

    1. Tulossa pian  :
      Tämä tuotteidemme tila tarkoittaa, että niiden palautus varastoon on määritetty likimääräisenä päivämääränä. Nämä tiedot näkyvät tuoteselosteissamme lyhyen kuvauksen alla.

    Tässä tapauksessa voit käyttää ”Hälytä minua”-toimintoa saadaksesi ilmoituksen tuotteen palautuksesta varastossa, jos tuote kiinnostaa sinua. Voit seurata tätä prosessia tutustumalla usein kysyttyihin kysymyksiin osiossa "Varoitus, miten tehdä?"

    1. Oman menestyksensä uhri:

    Kaikissa tapauksissa nämä ovat tuotteita, joiden varasto on lopussa, ja tuotteet, joilla ei ole varastossa, ilmoitetaan "ei saatavilla".

    1. Tämä tuote uusitaan, mutta sitä ei ole enää varastossa, eikä meillä ole vielä sinulle ilmoitettavaa palautuspäivää varastossa.

    Kuten edellisessä tapauksessa, joka koski "Tulee pian" -tuotteita, voit luoda hälytyksen, joka ilmoittaa sinulle sen uudesta saatavuudesta.

    1. Joskus on todennäköistä, että tietyt tuotteet eivät enää vastaa Casanoov-yhteisön odotuksia.

    Näissä tapauksissa voimme lopettaa tiettyjen tuotteiden tuotannon tarjotaksemme uusia, odotuksiasi paremmin vastaavia sarjoja.

    Voit aina ottaa meihin yhteyttä ja kysyä, uusitaanko tämä tuote jossain vaiheessa ja jos sitä ei ole suunniteltu, voimme tarjota sinulle erilaisia ​​vaihtoehtoja vastaaviin tuotteisiin.

    Tiedämme, että tuotteet ovat saapumassa varastoomme, mutta haluamme varoittaa sinua tästä tilasta.
    Konkreettisesti suosittelemme, että varmistat tuotteesi ensisijaisesti, jatkat maksutietojesi kanssa ja teet tilauksen tavalliseen tapaan. Maksu suoritetaan silloin välittömästi ja varauksesi estää lopullisesti varaston saapumisen. Saat varmasti tuotteesi
    Lisätietoa GTC:stämme > Varattavat tuotteet

    Huomasimme Internetin ostajana (kyllä, ostamme myös Internetistä!), että tilausvirta tehtiin liian usein suoraan.

    Emme oikein tiedä missä tilaus on, mutta joka tapauksessa tiedämme, että olemme jo maksaneet.

    Casanoovilla haluamme päästä eroon tästä tavasta ja saamme maksun vasta, kun tilauksemme on valmis ja valmis lähetettäväksi (paitsi varauksia ja ensisijaisia ​​ennakkotilauksia ja maksutavasta riippuen Veloitus tehdään välittömästi, katso CGV lisää tietoa).

    Konkreettisesti, saat pakettisi seurantanumeron (kuuluisa seurantanumero) samaan aikaan kun pankkitiliäsi veloitetaan tilaustasi vastaava summa! Yksinkertaista, selkeää ja epätavallisen loogista!

    Varausten/ennakkotilausten tapauksessa paketteja seurataan tilauksen lähettämisen yhteydessä (lähetyksestä ilmoitetaan sähköpostitse tilaustasi vastaavien seurantatietojen kera).

    Emme tällä hetkellä tarjoa tätä maksujärjestelmää.

    Sitä tutkitaan parhaillaan, mutta se ei ole tällä hetkellä saatavilla maassasi.

    Lisätietoa yleisissä sopimusehdoissa > Maksuvaihtoehdot

    Tätä mahdollisuutta ollaan parhaillaan toteuttamassa Casanoovissa. Tätä ratkaisua ehdotetaan sinulle suoraan, kun viimeistelet tilauksesi maksutavaksi.

    Lisätietoja on kohdassa Yleiset ehdot > Maksutavat

    Casanoov on ympäröinyt itsensä tunnustetuilla yhteistyökumppaneilla maksutapojen maailmassa.
    Nämä erilaiset maksutavat ovat tietysti kaikki turvallisia.

    Näin voimme tarjota sinulle laajan valikoiman maksutapoja!

    Maksutavat kunkin maan mukaan

     

    Ranska:

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.fr seuraavilla tavoilla: CB, Visa, Mastercard, Paypal

    Belgia:

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.be seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact

    Saksa:

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.de seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay

    Espanja:

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.es seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort

    Italia:

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.it seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal

    Hollanti  :

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.nl seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL

    Puola:

    Ostaminen on mahdollista osoitteessa casanoov.pl seuraavilla tavoilla: Visa, Mastercard, Paypal, P24

     

    Löydät ne kaikki maksuhetkellä ja voit valita sinulle parhaiten sopivan!

    Lisätietoa ehdoistamme> Maksutavat.

Toimitus

Suosittelemme, että otat meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella, jos sinulla on kysyttävää tilauksen toimittamisesta.

    Toimitusjärjestelmää hallinnoi yhteistyökumppanimme kuljetusliike. Se perustuu tapaamisten aikatauluun, jonka osalta sinä olet päätöksentekijä.

    Voit siis ajoittaa toimituksen saatavuutesi mukaan.

    Miten se toimii? Se on hyvin yksinkertaista:

    • Ilmoitamme sinulle tilauksesi etenemisestä Casanoov-tililläsi kohdassa "Tilaukseni".
    • Kumppanimme lähettää sinulle tekstiviestin antamaasi matkapuhelinnumeroon.
    • Tämä viesti tarjoaa sinulle toimitusaikataulun päivämääriä
    • Sinulta kysytään ohjelmointipäivää jokaiselle paketille, josta tilauksesi koostuu (voit sitten ohjelmoida ne samalle päivälle tilauksesi vastaanoton helpottamiseksi).

    Tilauksissa, joissa kaikki tuotteet on ilmoitettu olevan "varastossa", pyrimme valmistelemaan tilauksesi alle 24 tunnissa.

    Toimitusajat ilmoitetaan sinulle tuotekohtaisesti Casanoovin verkkosivustolla. Näissä tapauksissa ne eivät ylitä 7 työpäivää.

    Tilauksissa, joissa on "varattuja" tuotteita, valmistelu ja toimitus tapahtuvat mahdollisimman pitkän toimitusajan kuluessa, jotta voit saada koko tilauksesi ryhmänä.

    On suositeltavaa tehdä kaksi eri tilausta, jos haluat saada varastossa olevat tuotteet nopeammin ja tehdä toisen tilauksen varastossa olevista tuotteista.

    Tilauksesi käsitellään joka tapauksessa vasta, kun tilauksesi on valmis, ei ennen sitä!

    Yhteistyökumppanimme kuljetusliikkeen kautta tapahtuvat toimitukset tehdään yksinomaan valitsemallasi aikataululla.

    Näin voit rauhassa päättää toimituspäivän ja olla käytettävissäsi, kun saat tilauksesi.

    Tällä hetkellä emme toimita saarille. Työskentelemme tilanteen parantamiseksi nopeasti ja tiedotamme teille, kun Casanoovilla on mahdollisuus toimittaa näille alueille.

    Jotta voit selvittää toimituksesi edistymisen, annamme sinulle Casanoov-tililläsi, kohdassa Omat tilaukset, kaikki tiedot ja tiedot, joita meillä on toimituksen edistymisen seuraamiseksi.

    Valitse vain tilaus ja löydät toimituksen tilan. Ja tarvittaessa kaikki pakettien seurantalinkit.

    Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä rahdinkuljettajamme asiakaspalveluun ja antamaan sinulle pakettisi numeron. Voit arvioida heidän kanssaan syitä tähän toimituksen aikataulun puuttumiseen (linkki DPD:hen, asiakaspalveluun).

    Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä rahdinkuljettajamme asiakaspalveluun ja antamaan sinulle pakettisi numeron. Voit arvioida heidän kanssaan syitä toimituksen ja/tai lähetysluettelon puuttumiseen (linkki DPD:hen, asiakaspalveluun).

    Seurantalinkkien tietojen päivittämiseen liittyy joskus tietty viive. Suosittelemme palaamaan linkkiin seuraavana päivänä.

    Jos tämä ei ratkaise tilannetta, voit ottaa meihin yhteyttä myynninjälkeisen yhteydenottolomakkeemme kautta kohdassa "Minulla on toinen kysymys tilauksestani".

    Jos paketti on vahingoittunut ja siitä kieltäydytään, saamme tuotteen palautustiedot yhteistyökumppaniltamme. Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme kohdassa "Minulla on ongelma tilaukseni kanssa" ja noudata huoltopalvelun tiedostonluontiprosessia. Näin voimme seurata tilannetta ja pitää sinut ajan tasalla vaurioituneiden pakettien uudelleenlähetyksen seurauksista.

    Suosittelemme, että otat meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta. Samalla on tärkeää, että otat yhteyttä yhteistyökumppanimme kuljetusliikkeeseen päivittääksesi osoitteesi ja/tai antaaksesi lisätietoja toimitusosoitteestasi.

    Toimituspäivämäärät valitaan sinun ja yhteistyökumppanimme välillä. Suosittelemme, että otat häneen nopeasti yhteyttä, jotta voimme arvioida mahdollisuutesi toimituspäivien muuttamiseen. Voit tehdä tämän seuraamalla pakettisi seurantalinkkiä (-linkkejä) ja tarkistamalla mahdollisuutesi siirtää toimitusta.

    Toimituspäivämäärät valitaan sinun ja yhteistyökumppanimme välillä. Suosittelemme, että otat häneen nopeasti yhteyttä, jotta voimme arvioida mahdollisuutesi toimituspäivien muuttamiseen. Voit tehdä tämän seuraamalla pakettisi seurantalinkkiä (-linkkejä) ja tarkistamalla mahdollisuutesi siirtää toimitusta.

    Tarjoamme nyt toimitukset yhteistyökumppanimme DPD:n kautta. Olemme sopineet kumppanimme kanssa, että voimme tarjota sinulle parhaan toimitustavan. DPD:n asiantuntemuksen avulla toimitukset tapahtuvat nimittäin yksinomaan valitsemallasi tapaamisella. Tämän vuoksi matkapuhelinnumeron valinta on tärkeää, jotta voit vastaanottaa ja vastata ilmoituksiin toimitusvalinnoista.

Peruutus - Peruutus

Suosittelemme, että otat meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella kaikissa tilauksen peruutus- tai peruutuspyyntöissäsi.

    Jos kyseessä on tilaus, jossa on varattuja tuotteita, sinulla on mahdollisuus pyytää peruutusta yhteydenottolomakkeella. Heti kun peruutus on tullut voimaan, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa vahvistamme peruutuksen. Jos kyseessä on varastossa olevia tuotteita koskeva tilaus, tilauksen peruuttaminen ei ole enää mahdollista tilauksen valmistelun ja lähettämisen aikana. Kehotamme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella, jotta voimme määrittää parhaan ratkaisun, jonka avulla voit peruuttaa tilauksen lähettämisen jälkeen.

    Casanoov tarjoaa sinulle peruutuslomakkeen yleisissä myyntiehdoissa. Muistutuksena, sinulla on enintään 14 päivää aikaa peruutuspyynnön tekemiseen tilauksen vastaanottamisesta. Löydät kaikki peruuttamismenettelyä koskevat tiedot yleisistä myyntiehdoistamme.

    Jos kyseessä on tilaus, jossa tuotteita on varattu, voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella arvioidaksesi, onko toimitusosoitteen muuttaminen mahdollista. Varastossa olevia tuotteita koskevien tilausten osalta toimitusosoitteen muuttaminen ei ole enää mahdollista, kun tilauksen valmistelu ja lähettäminen on aloitettu. Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta, jotta voimme löytää ratkaisun tilanteeseesi.

Tilausongelma

Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Kaikki alla olevat kysymykset käsitellään tällä yhteydenottolomakkeella.

    Odottava maksu voi johtua useista syistä, mutta yleisin on, kun teet ennakkotilauksen sivustolla.


    Todellakin, kuten kysymyksessä "Ennakkotilaus, mitä se tarkoittaa? Veloitamme ennakkotilauksesi summan varauksen yhteydessä".


    Tämä on eräänlainen tuotteen varaus ennen kuin se on vielä varastossa, sen avulla voit olla varma, että heti kun se on jälleen saatavilla, saat tuotteesi.

    Toinen mahdollinen tapaus:
    - Et ole viimeistellyt maksua käytetyllä maksutavalla.
    On mahdollista, että et ole esimerkiksi syöttänyt 3DS-turvakoodia.
    Tästä tapauksesta tulee nopeasti hylätty maksu. Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse. (katso hylätty maksu)

    Kun olemme lähettäneet meille tiedot tilauksesta ja kyseisistä paketeista, voimme lähettää sinulle vaiheet, joiden mukaan voimme lähettää meille takaisin kyseiset paketit ja antaa meille luvan lähettää sinulle vastaanottamattoman tuotteen.

    1. Löytääksesi laskun sinun on ensin kirjauduttava Casanoov-tilillesi Casanoov-tunnuksillasi. Tätä varten sinun on ensin avattava kirjautumissivu, joka sijaitsee sivun yläosassa, jossa on merkkikuvake
    2. Anna sitten Casanoov-kirjautumistietosi (kirjautumistunnus ja salasana).
    3. Kun olet muodostanut yhteyden tiliisi, napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa henkilökuvaketta (tilisi), jolloin pääset tilisivullesi.
    4. Napsauta sitten "Omat tilaukset", kaikki Casanoovissa tehdyt tilauksesi tulevat näkyviin, napsauta "Näytä tiedot" tilauksesta, josta haluat laskun
    5. Kun olet "Omat tilaukset" -osiossa, napsauta "Näytä tiedot" tilauksesta, josta haluat laskun
    6. Saavut tälle sivulle, sinun tarvitsee vain ladata laskusi

    Kaksi vaihetta voi vahvistaa tämän maksun epäämisen:

    1. Heti tilauksesi viimeistelyn jälkeen sinut ohjataan sivulle, joka ilmoittaa sinulle tästä kieltäytymisestä:
    2. Sähköpostilaatikkoosi lähetetään sinulle automaattisesti viesti, joka vahvistaa, että tapahtuma on virheellinen.

    Tämä tapaus voi tapahtua ennakkotilauksen yhteydessä. Sitoumuksemme mukaisesti emme todellakaan ota rahaa ennen kuin tilaus on valmis. Tästä syystä valmisteluvaiheessa pyydämme pankkiasi suorittamaan suoraveloituksen valtuutuksen.
    Joissain tapauksissa pankkisi voi evätä tämän valtuutuksen (varat eivät riitä, pankkiraja ylitetty, pankki kieltäytyy jne.)

    On selvää, että emme voi sitten täyttää tilausta ratkaisematta tilannettasi.

    Näissä tapauksissa suosittelemme:

    1. Tunnista syyt tähän kieltäytymiseen
    2. Etsi sopiva ratkaisu kieltäytymisen syiden ratkaisemiseksi
    3. Käynnistä uusi tilaus uudelleen ottaen huomioon nämä syyt (3DS-ongelma, pankkiraja, riittämättömät varat...)

    Maksun epääminen voi johtua useista syistä.
    Aiomme keskustella yleisimmistä tapauksista ja tavoista ratkaista ne.

    Luottokortit ja Paypalin kautta maksaminen:

    3DS-järjestelmä:
    Casanoov turvaa kaikki tapahtumansa 3DS-järjestelmän kautta.
    Tämä turvajärjestelmä voi vaihdella pankkitoimipaikkasi mukaan: syötettävä varmistuskoodi, pankkisovellus, joka lähettää sinulle vahvistuspyynnön tietystä maksusta jne.


    Kuinka parantaa se?
    Sinun on käynnistettävä tilaus uudelleen ja noudatettava pankkisi tarjoamaa 3DS-prosessia, johon ohjaamme sinut uudelleen.

    Internet-maksujen yläraja:
    On mahdollista, että pankkisi rajoittaa ostokattoasi Internetissä (ajan ja/tai tapahtuman enimmäismäärän kuluessa).
    Joitakin mahdollisia tapauksia:
    Olet tehnyt useita peräkkäisiä ostoksia lyhyen ajan sisällä. Kumulatiivinen summa ylittää ostorajan
    Tilaus, jonka haluat viimeistellä, ylittää rajasi


    Kuinka parantaa se?
    Suosittelemme ottamaan yhteyttä pankkiisi maksun epäämisen syiden vahvistamiseksi.
    Tarvittaessa voit pyytää pankkiasi korottamaan rajaasi tai odottaa muutaman päivän tehdäksesi tilauksen uudelleen.
    Nämä rajamuutokset eivät välttämättä ole välittömiä.
    Sinulla on myös mahdollisuus käyttää toista maksutapaa.

    Kieltäytyminen noudattamasta pankkitapahtumaa:
    Meillä on vähän todisteita tämän tapauksen selittämiseksi.

    Kuinka parantaa se?
    Suosittelemme ottamaan yhteyttä pankkiisi maksun epäämisen syiden vahvistamiseksi.
    Voit ilmoittaa meille kaikkiin tarkoituksiin, jotta voimme parantaa palveluitamme tulevaisuudessa.

    Riittämättömät varat :
    Kun tilaus on viimeistelty, pyydämme pankkiasi vahvistamaan, että voimme nostaa tilauksesi summan.
    Yksi mahdollisista tapauksista on riittämätön kassa tilausta tehtäessä. Näissä tapauksissa pankkisi hylkää valtuutuksen.

    Kuinka parantaa se?
    Tarkista tapahtumaan käytetyn tilin varat.
    Ota tarvittaessa yhteyttä pankkiisi.
    Käynnistä tilaus uudelleen heti, kun pankkisi vahvistaa, että saldosi ei estä uudelleen pankin valtuutusta.

    Laillinen peruutusaika on 14 päivää tilauksesi vastaanottamisesta. Tänä aikana sinulla on mahdollisuus lähettää meille peruutuspyyntösi myynnin jälkeisen yhteydenottolomakkeen "Haluan peruuttaa" kautta. Sinun on valittava tuotteet, joista haluat peruuttaa. Sinulla on peruutuslomake, joka on täytettävä ja lähetettävä meille. Tämä on saatavilla tämän latauslinkin kautta. Peruuttamiseen sovelletaan ehtoja, jotka löydät kohdasta GTC > Peruutusoikeudet. Suosittelemme, että luet ne uudelleen!

    Tuotteiden vaihto ei ole tällä hetkellä mahdollista. Jos olet vielä lainmukaisen peruuttamisajan sisällä, voit esittää meille tätä koskevan pyynnön. Voit aina ottaa meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeen kautta.

    Ota pikaisesti yhteyttä myynnin jälkeisen yhteydenottolomakkeen kautta. Noudata ohjeita valitsemalla osio "Minulla on ongelma tilaukseni kanssa" ja kuvaile kohtaamasi ongelma. Autamme sinua ongelmasi ratkaisemisessa.

    Kaipaatko pakettia?

    Voit ensin tarkistaa, oletko vastaanottanut kaikki tilauksessasi mainitut paketit kirjautumalla tilillesi tilaustiedoissani. Näin voit tarkistaa, onko kaikki paketit toimitettu sinulle vai ei. Jos jokin paketeista ei ole koskaan saavuttanut sinua, ja tämä on poikkeuksellisen pitkä toimitusaika, ota meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeella.

    Puuttuuko paketistasi osia?

    Ota meihin yhteyttä huoltopalvelun yhteydenottolomakkeella, ilmoita puuttuvat osat ja niiden koodaus (tee täydellinen inventaario pakkauksissasi olevista osista ja vertaa asennusohjeissa ilmoitettuihin osiin). Puuttuvista elementeistä riippuen löydämme yhdessä ratkaisun, jotta voit koota tavarasi mielenrauhalla!

    Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta, kohdassa "tuotteeni ei toimi", "tuotteeni ei toimi enää" tai "en saa tuotetta toimimaan" tilanteesta riippuen. Määrittelemme toimenpiteet, jotka on toteutettava, jotta löydämme ratkaisun havaittuun ongelmaan.

    Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta, kohta "tuotteeni ei enää toimi" tilanteesta riippuen. Määrittelemme toimenpiteet, joihin on ryhdyttävä, jotta löydämme ratkaisun havaittuun ongelmaan.

Kuva-uutiskirje
Tervetuloa Casanooviin!
Seuraa uutisiamme!

Tilaa uutiskirje saadaksesi neuvoja ja vinkkejä!

Toimitus
5/8 päivää

Turvalliset maksut

Ilmaiset toimituskulut

Kontaktiton toimitus

turvallinen maksu

Visa
Mastercard
Paypal

Tervetuloa Casanooviin!
Kotiympäristöön tarkoitettujen laitteiden online-myyntiin erikoistuneen Casanoovin kunnia-asia on tarjota sinulle täydellinen tarjous rajata ulkoasu viimeisimpien markkinatrendien mukaan kohtuuhintaan. Erittäin kilpailukykyinen hinnat.
Laatua oikeaan hintaan! Tämä on Casanoovin motto.
Tutustu laajaan valikoimaamme alumiinisia kääntöportteja, liukuportteja, portteja ja aitoja, materiaalien uusin trendi.
Kaikki tuotteemme on harkittu ja suunniteltu sarjaksi.
Helppo ja nopea asentaa, Casanoov-porttien ja -aitojen kokoaminen itse on lasten leikkiä.
Kaikki mallimme on suunniteltu yhdistämään sekä turvallisuus että estetiikka.
Casanoov tarjoaa sinulle mahdollisuuden tavata kaikki toiveesi ja vaatimukset: klassiset mallit täydellä täytteellä, puolirei'itetyt, rei'itetyt tai ultrarei'itetyt (barred) tai modernimmat mallimalleillamme. Casanoovissa kaikki tehdään tyydyttääksesi!
Suunnittelumallimme ovat inspiroituja ja suunniteltu Ranskassa, niitä on saatavilla 6 muunnelmaa ja jokaisessa on ainutlaatuiset koristelautaset, jotka olemme suunnitelleet sinua varten.
Valitse mallisto sinulle parhaiten sopiva moderni ulkoasu, joka sopii sinulle.
Ja vielä nykyaikaisemman ulkoasun saamiseksi, harkitse sisäänkäynnin automatisointia ja selaa moottorointikategoriamme, joka tarjoaa tarpeisiisi mukautettuja automaatioita kääntö- ja liukuportteihin.
br />Tutustu myös kaikkiin lisävarusteihimme harmoniseen ulkoasuun, kuten alumiinipylväisiin, joiden värejä vastaavat portit, portit ja puutarha-aidat.
Valinnan helpottamiseksi sinulla on kaikki tekniset tiedot sekä live-visuaalit kaikissa tuotesivuillamme.
Maksut ovat turvallisia ja toimitus on ilmainen. Nauti ja mukavia ostoksia!

Suostumus evästeiden käyttöön

Jatkamalla selaamista hyväksyt evästeiden käytön sisällön/mainonnan personointiin ja liikenteen analysointiin. Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi asetuksia. Katso tietosuojakäytäntömme .